Kedves Vásárlónk!
Fontos számunkra, hogy elégedett legyen a vásárlásával, ezért panaszkezelési folyamatunk során a lehető leggyorsabb és legmegfelelőbb megoldást kínáljuk Önnek. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
-
Panasz bejelentése: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +36709073700-as számon vagy emailben az info@tutihome.hu címen. Írja le részletesen a panaszát, és amennyiben lehetséges, mellékeljen fotókat vagy egyéb dokumentumokat, amelyek segíthetnek a probléma azonosításában.
-
Visszajelzés: Ügyfélszolgálatunk a panasz beérkezését követően 3 munkanapon belül visszajelez Önnek a további lépésekkel kapcsolatban.
-
Vizsgálat és megoldás: Panaszának kivizsgálása során alaposan megvizsgáljuk a bejelentett problémát. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a lehetséges megoldásokkal, mint például csere, javítás vagy visszatérítés.
-
Panasz lezárása: Amennyiben megoldást találtunk a problémára, értesítjük Önt a panasz lezárásáról. Célunk, hogy minden panaszt a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban kezeljünk.
Bármilyen kérdés vagy további probléma esetén kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra.
Köszönjük megértését és türelmét!
Üdvözlettel,
TutiHome Csapata