Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@tutihome.hu címen. Amennyiben e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldje el az alábbi adatait: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, választott fizetési mód, választott kiszállítási mód valamint a termék cikkszáma. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36709073700-os telefonszámon.
Különböző fizetési módok közül választhat: fizethet utánvéttel,bankkártyával vagy banki átutalással.
Az átlagos szállítási idő 1-2 munkanap.
A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítás napján futárunk keresni fogja Önt.
Többféle szállítási módot kínálunk, a szállítási díjak 1100 Ft-tól kezdődnek, attól függően, hogy melyik szállítási módot választja. A pontos szállítási díjakért kérjük, tekintse meg Szállítási módok.
Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.
Miután a rendelését elküldtük, e-mailt küldünk Önnek a rendelés állapotáról, beleértve a nyomkövetési számot és a futárszolgálat nevét. A nyomkövetési számmal ellenőrizheti csomagja állapotát. Természetesen kérdéseivel keressen minket a +36709073700-as telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@tutihome.hu e-mail címre. Örömmel segítünk az állapotának ellenőrzésében.
Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondolta magát, és le szeretné mondani rendelését, ezt a +36709073700-os telefonszámon, vagy az info@tutihome.hu e-mail címen keresztül is megteheti.
Amennyiben sérülést észlel, kérjük, forduljon hozzánk az info@tutihome.hu e-mail címen, vagy a +36709073700-os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el az info@tutihome.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosolni a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.
Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben az info@tutihome.hu címre, vagy hívja a +36709073700-os telefonszámot. A reklamáció bejelentésétől számított két héten belül elszállítjuk a terméket. Amint a bútor visszaérkezik hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 72 órán belül visszautaljuk az árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.
Minden ügyfelünk részére Áfa-s számlát állítunk ki.
Ha a csomag szállítás közben megsérült, kérjük, ne vegye át a csomagot a szállítótól. Amennyiben csak a kézbesítés után észlelte a csomag sérülését, úgy írjon nekünk e-mailt az info@tutihome.hu címre írja bele a megrendelése számát, a panasz pontos leírását, valamint csatoljon hozzá képet a problémás termékről. Miután kivizsgáltuk, vagy újat küldünk, vagy visszatérítjük az árát attól függően, hogy a Ön mit kíván.